Головна сторінка Інтернет-ресурси 29 червня 2017
українська росiйська англiйська


Якщо Вас цікавить інформація щодо державного боргу України - натисніть сюди

Якщо Вас цікавлять основні показники фінансового стану України - натисніть сюди

Якщо Вас цікавить інформація щодо споживання та тарифів на газ та тепло - натисніть сюди

















« Червень 2017
пн вт ср чт пт сб нд
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    
початок діапазону
дд мм рр
кінець діапазону
дд мм рр
[Показати]

Про Мінфін  »  Інформація щодо діяльності головного розпорядника бюджетних коштів - Міністерства фінансів України  »  Інформація головного розпорядника про бюджет за КВКВ 350 "Міністерство фінансів України"  »  2014 рік



Наказ Міністерства фінансів України "Про затвердження Інформації головного розпорядника про бюджет за бюджетними програмами за КВКВ 350 "Міністерство фінансів України" за 2014 рік
13.03.2015 | 18:40 | версія для друку

 

МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ

 

НАКАЗ

 

 

 

13. 03. 2015                                                                                                                                   № 317

 

 

Про затвердження Інформації

головного розпорядника про бюджет

за бюджетними програмами за КВКВ 350

«Міністерство фінансів України»

за 2014 рік

 

Відповідно до частини п’ятої статті 28 Бюджетного кодексу України, пункту 9 наказу Міністерства фінансів України від 30 грудня 2014 року № 1255 «Про підготовку річного звіту про виконання Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік» та наказу Міністерства фінансів України від 01 грудня 2010 року № 1489 «Про затвердження Вимог та форм публічного представлення головними розпорядниками коштів державного бюджету інформації про бюджет», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31 січня 2011 року за №137/18875,

 

НАКАЗУЮ:

 

          1. Затвердити Інформацію головного розпорядника про бюджет за бюджетними програмами за КВКВ 350 «Міністерство фінансів України» за 2014 рік (далі – Інформація), що додається.

          2. Департаменту забезпечення діяльності Міністра (патронатна служба) (Оверчук О. В.) забезпечити до 13 березня 2015 року в установленому порядку розміщення Інформації  на офіційному веб-сайті Міністерства фінансів в мережі Інтернет.

          3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра – керівника апарату Маркарову О. С.

 

 

Міністр                                                                                                     Н. ЯРЕСЬКО

 

 

 

 

 

 

 

 

  ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                Наказ Міністерства

                                                                                                фінансів України

                                                                                                13 березня 2015 року 317

 

Інформація головного розпорядника про бюджет

за бюджетними програмами

за КВКВ 350 „Міністерство фінансів України”

за  2014 рік

 

Міністерство фінансів України – центральний орган виконавчої влади, діяльність якого регламентується Положенням про Міністерство фінансів України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 375.

Мінфін України є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову та бюджетну політику, державну політику у сфері організації та контролю за виготовленням цінних паперів, документів суворої звітності, бухгалтерського обліку, випуску і проведення лотерей, а також забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю, казначейського обслуговування бюджетних коштів, запобігання і протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, забезпечує формування єдиної державної податкової, митної політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску, державної політики у сфері видобутку, виробництва, використання та зберігання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння, їх обігу та обліку. 

Основними завданнями Мінфіну України є:

1) забезпечення формування та реалізація державної фінансової та бюджетної політики, державної політики у сфері організації та контролю за виготовленням цінних паперів, документів суворої звітності, бухгалтерського обліку, випуску та проведення лотерей;

2) забезпечення формування та реалізації державної політики у сфері державного фінансового контролю, казначейського обслуговування бюджетних коштів, запобігання і протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму,;

3) забезпечення формування єдиної державної податкової і митної політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску, державної політики у сфері видобутку, виробництва, використання та зберігання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння, їх обігу та обліку;

4) забезпечення концентрації фінансових ресурсів на пріоритетних напрямах соціально-економічного розвитку України.

Мінфін України відповідно до покладених на нього завдань забезпечує здійснення  повноважень  головного  розпорядника бюджетних коштів в установах і організаціях,  що належать до сфери управління Мінфіну України, центральних органах виконавчої влади, діяльність яких координується та спрямовується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів.

До сфери управління Мінфіну України у 2014 році належали:

·         центральні органи виконавчої влади                                                     4

·         територіальні органи ДКСУ,  ДФІУ                                                   852                            

·         бюджетні установи                                                                                   5                                                          

·         бази відпочинку                                                                                        6

Центральні органи виконавчої влади – Державна фінансова інспекція України, Державна служба фінансового моніторингу України, Державна казначейська служба України, Державна пробірна служба України,  діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів.

Територіальні органи Державної казначейської служби України    660 головних обласних управлінь, районних та міських відділень.

Територіальні органи Державної фінансової інспекції України – 192 обласні, об’єднані та міжрайонні  державні фінансові інспекції, державні фінансові інспекції в АР Крим та містах Києві та Севастополі.

Бюджетні установи – Державна навчально-наукова установа „Академія фінансового управління”, Державний гемологічний центр України, державна установа „Державне сховище дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння”, державна установа „Музей коштовного і декоративного каміння”, Державний навчальний заклад післядипломної освіти „Навчально-методичний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань фінансового моніторингу в сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму”.

            Бази відпочинку  „Світязь   Департаменту фінансів Волинської  обласної державної адміністрації, „Нова Ялта” Департаменту фінансів Донецької  обласної державної адміністрації, „Перлина” Департаменту фінансів Миколаївської обласної державної адміністрації,  „Фінансист” Департаменту фінансів Одеської обласної державної адміністрації та державні установи „База відпочинку  „Конча-Заспа” та „База відпочинку  „Любич  Мінфіну України.  

Чисельність працівників установ системи Мінфіну України – 20702 штатних одиниці, у  тому числі за органами управління:

Мінфін України                                                                                                                694

Державна казначейська служба України

та її територіальні органи                                                                                           13307

Державна фінансова інспекція України

та її територіальні органи                                                                                 6414

            Державна служба фінансового моніторингу України                           237

Державна пробірна служба Україна                                                          50

 

У 2014 році Мінфіном України забезпечено виконання повноважень головного розпорядника бюджетних коштів за 15 бюджетними програмами.

За КВК 350 «Міністерство фінансів України» для виконання                               15 бюджетних програм було визначено одного головного розпорядника,4 відповідальних виконавців:

Мінфін України                                                                       за 8 бюджетними програмами

Державну казначейську службу

України                                                                                  за 3 бюджетними програмами

Державну фінансову інспекцію

України                                                                                  за 1 бюджетною програмою

Державну пробірну службу України              за 1 бюджетною програмою

Державну службу фінансового

моніторингу України                                                  за 2 бюджетними програмами

Мережа бюджетних установ та організацій, що отримували кошти з Державного бюджету України, у 2014 році складалась із 70 розпорядників бюджетних коштів:

головний розпорядник – розпорядник коштів I ступеня – Мінфін України;

29 розпорядників коштів II ступеня;

40 розпорядників коштів III ступеня.

 

Загальна сума видатків, затверджених у кошторисах бюджетних установ та організацій, які належать до сфери управління Мінфіну України, на 2014 рік становить  1417477,2 тис. грн., з них касові видатки 1325434,1 тис. грн. ( 93,5%), у тому числі:

за загальним фондом державного бюджету

затверджено кошторисом – 1327419,8 тис. грн.;

касові видатки (використано)  – 1303196,8 тис. грн. (98,2%);

за спеціальним фондом державного бюджету

затверджено кошторисом – 90057,4 тис. грн.;

касові видатки (використано)  – 22237,3  грн. (24,7%).

 

Фінансування видатків у системі Мінфіну України у 2014 році здійснювалося:

 

Утримання центральних органів виконавчої влади та їх місцевих територіальних органів

За КПКВК 3501010 Керівництво та управління у сфері фінансів” Мінфін України.

Затверджено кошторисом – 127308,2  тис. грн.: за загальним фондом – 127292,6 тис. грн., за спеціальним фондом – 15,6 тис. гривень.

Касові видатки (використано)  – 120014,6 тис. грн. (94,3%): за загальним фондом – 120013,8 тис. грн. (94,3%), за спеціальним фондом – 0,8 тис. грн. (5,1%).

За цією бюджетною програмою здійснювалося фінансування діяльності апарату Мінфіну України, що забезпечувало проведення єдиної фінансової, бюджетної, податкової і митної політики, спрямованої на реалізацію визначених завдань економічного та соціального розвитку України.

Протягом року Мінфіном України розглянуто 6953 та розроблено 330 законопроектів, розпоряджень, постанов та інших нормативно-правових актів, зареєстровано у Міністерстві юстиції України 94 накази Мінфіну України,  проведено 6 внутрішніх аудитів, розглянуто 3816 звернень, заяв, скарг громадян, що надійшли до Мінфіну України, та реалізовано  44 програми інвестиційного спрямування, 213 осіб пройшли курси підвищення кваліфікації.

За КПКВК 3503010 Керівництво та управління у сфері пробірного контролю”     Державна пробірна служба України.

Затверджено кошторисом – 4708,2 тис. грн.: за загальним фондом – 3687,6 тис. грн., за спеціальним фондом – 1020,6 тис. гривень.

Касові видатки (використано) – 4099,9 тис. грн. (87,1%): за загальним фондом – 3562,8 тис. грн. (96,6%), за спеціальним фондом – 537,1 тис. грн. (52,6%).

Основною метою виконання бюджетної програми є реалізація державної політики у сфері державного пробірного контролю в Україні за якістю дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння, виробів з них та матеріалів, що містять дорогоцінні метали, контроль за операціями із зазначеними цінностями, управління сферою державного пробірного контролю.

Протягом року Державною пробірною службою України здійснено  264 перевірки суб’єктів господарської діяльності, проведено 6000 експертиз відбитків державного пробірного клейма, зареєстровано 1120 відбитків спеціального знака-іменника, що засвідчують виготовлювача ювелірних виробів, за результатами перевірок виявлено дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння, що підлягає постановці на облік, на суму 12123,6 тис. грн., видано суб'єктам господарювання 26 ліцензій на право провадження господарської діяльності зі збирання, первинної обробки відходів і брухту дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

У 2014 році  Державна пробірна служба України надавала  освітні послуги з підвищення кваліфікації фахівців у сфері державного пробірного контролю 74 особам.

За КПКВК 3504010  Керівництво та управління казначейського обслуговування” – Державна казначейська служба України та 660 головних обласних управлінь, районних та міських відділень.

Затверджено кошторисом719418,4 тис. грн.: за загальним фондом – 709958,5 тис. грн., за спеціальним фондом – 9459,9 тис. гривень.

Касові видатки (використано)  – 708910,8 тис. грн. (98,5%): за загальним фондом – 702257,9 тис. грн. (98,9%), за спеціальним фондом – 6652,9 тис. грн. (70,3%).

Основними завданнями Державної казначейської служби України є забезпечення урядової політики щодо управління бюджетними коштами, яка спрямована на створення оптимальної системи оперативного управління державними коштами, забезпечення своєчасних розрахунків за забов’язаннями держави і сприяння забезпеченню збалансованості ресурсної та видаткової частин державного бюджету в часі. Удосконалення системи ефективного управління коштами бюджету, процедур попереднього контролю за їх витрачанням, розробка нової політики бухгалтерського контролю та звітності тощо.

Протягом року Державною казначейською службою України в межах коштів забезпечено обслуговування за доходами та видатками    11776 місцевих бюджетів,  629321 рахунок коштів місцевих бюджетів та 46941 рахунок коштів державного бюджету, 3067 державних службовців підвищили кваліфікацію за професійними програмами та за програмами тематичних короткотермінових семінарів, проведено капітальний ремонт об’єктів  площею 32 кв. метри.

За КПКВК 3505010  Керівництво та управління у сфері контролю за витрачанням бюджетних коштів” –  Державна фінансова інспекція України та її 192 територіальних органи.

Затверджено кошторисом – 285830,1 тис. грн.: за загальним фондом – 285498,6 тис. грн., за спеціальним фондом – 331,5 тис. гривень.

Касові видатки (використано)  – 280283,8 тис. грн. (98,1%): за загальним фондом – 280034,3 тис. грн. (98,1%), за спеціальним фондом – 249,5 тис. грн. (75,3%).

          Діяльність Державної фінансової інспекції у 2014 році була спрямована на здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взятті зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в міністерствах та інших органах виконавчої влади, в державних фондах, у бюджетних установах і у суб’єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах і в організаціях, які отримують (отримували в період, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у період, який  перевіряється) державне чи комунальне майно, виконанням місцевих бюджетів; проведення моніторингу за усуненням недоліків і порушень, виявлених  під час проведення державного фінансового контролю; розроблення пропозицій щодо усунення  виявлених  недоліків  і  порушень, запобігання їм у подальшому, а також щодо удосконалення державного фінансового контролю.

Протягом року проведено 9804 ревізії, 31 фінансовий аудит виконання бюджетних програм, 40 фінансових аудитів виконання місцевих бюджетів, 147 фінансових аудитів діяльності суб'єктів господарювання, 28 органів ДФІ забезпечено  удосконаленими системами автоматизованої обробки даних, 351 державний службовець підвищив кваліфікацію за професійними програмами та за програмами тематичних короткотермінових семінарів.

 

За КПКВК 3509010  Керівництво та управління у сфері фінансового моніторингу” –  Державна служба фінансового моніторингу України.

Затверджено кошторисом – 23971,3 тис. грн.: за загальним фондом – 23967,8 тис. грн., за спеціальним фондом – 3,5 тис. гривень.

Касові видатки (використано)  – 23884,8 тис. грн. (99,6%): за загальним фондом – 23881,3 тис. грн. (99,6%), за спеціальним фондом – 3,5 тис. грн. (100 %).

Основними завданнями Державної служби фінансового моніторингу України є: забезпечення реалізації державної політики у сфері запобігання та протидії легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом і фінансуванню тероризму; збирання, оброблення та аналіз інформації про фінансові операції, що підлягають обов’язковому моніторингу; налагодження співробітництва, взаємодії та інформаційного обміну з органами державної влади, компетентними органами іноземних держав та міжнародними організаціями в зазначеній сфері.

Протягом року підготовлено і направлено 458 запитів  до іноземних підрозділів фінансової розвідки, 49811 запитів до суб'єктів фінансового моніторингу, заведено 1970 досьє стосовно розслідування фактів відмивання коштів, взято на облік 1287,5 тис. повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, взято на облік 23172 суб'єкти первинного фінансового моніторингу, проведено 69 освітніх заходів для суб’єктів фінансового моніторингу  за участю Держфінмоніторингу, підготовлено  332 методично-роз’яснювальних документи у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом, оброблено 1205,1 тис. повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу.

 

Утримання бюджетних установ системи Мінфіну України

За КПКВК 3501100 „Наукове і науково-методичне забезпечення у сфері виробництва і використання  дорогоцінного і напівдорогоцінного  каміння та забезпечення виробничих та соціально-культурних потреб у дорогоцінних металах і дорогоцінному камінні” – державна установа „Державне сховище дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння” та Державний гемологічний центр України.

Затверджено кошторисом – 17438,7 тис. грн.: за загальним фондом – 4746,1 тис.  грн., за спеціальним фондом – 12692,6 тис. гривень.

Касові видатки (використано)  – 12157,3 тис.  грн. (69,7%): за загальним фондом – 4720,1 тис. грн. (99,5%), за спеціальним фондом –   7437,2 тис. грн. (58,6%).

Протягом 2014 року Державне сховище дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння здійснило поповнення державних запасів дорогоцінних металів, державних запасів дорогоцінного каміння на суму 3631,9 тис. гривень. Відповідно до листа Мінфін України від 11.02.2014 №31-13030-32-10/2991 до дохідної частини Державного бюджету України були перераховані грошові кошти, отримані від реалізації дорогоцінних металів Державного фонду дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння України у розмірі 3185,8 тис. гривень. Державним гемологічним центром України видано  23091 експертний висновок; здійснено 10 наукових та науково-технічних розробок, з них за рахунок коштів загального  фонду – 4 розробки, за рахунок коштів спеціального фонду – 6 розробок.

За КПКВК 3501120 „Прикладні наукові розробки, наукове забезпечення пріоритетних напрямів фінансово-бюджетної політики, підготовка наукових кадрів у сфері фінансів” – Державна навчально-наукова установа Академія фінансового управління”.

Затверджено кошторисом28536,9 тис. грн.: за загальним фондом – 26453,4 тис. грн., за спеціальним фондом – 2083,5 тис. гривень.

Касові видатки (використано)  – 28389,0 тис.  грн. (99,5%): за загальним фондом – 26390,5 тис. грн., (99,8%), за спеціальним фондом – 1998,5 тис. грн. (95,9%).

Протягом 2014  року виконано та впроваджено  27 науково-дослідних робіт, з них за рахунок коштів загального  фонду – 26 робіт, за рахунок коштів спеціального фонду – 1 робота; видано 13065 наукових друкованих видань, з них за рахунок коштів загального  фонду – 4800 видань, за рахунок коштів спеціального фонду – 8265 видань; проведено 24 заходи з наукового забезпечення пріоритетних напрямів фінансово-бюджетної політики, з них за рахунок коштів загального  фонду – 20 заходів, за рахунок коштів спеціального фонду – 4 заходи. Середньорічна кількість аспірантів без відриву від виробництва становила  115 осіб, середньорічна кількість аспірантів з відривом від виробництва – 14 осіб, середньорічна кількість докторантів – 9 осіб.

За КПКВК 3501220 Фінансова  підтримка розвитку наукової інфраструктури у сфері збереження дорогоцінного каміння, функціонування Музею коштовного і декоративного каміння, підтримка культурно-оздоровчих та соціальних заходів фінансової системи” – державна установа „Музей коштовного і декоративного каміння” та  6 баз відпочинку („Світязь   Департаменту фінансів Волинської  обласної державної адміністрації, „Нова Ялта” Департаменту фінансів Донецької  обласної державної адміністрації, „Перлина” Департаменту фінансів Миколаївської обласної державної адміністрації,  „Фінансист” Департаменту фінансів Одеської  обласної державної адміністрації, державна установа  База відпочинку  „Конча-Заспа  та  державна установа База відпочинку „Любич”).

Затверджено кошторисом – 12471,2 тис. грн.: за загальним фондом – 5644,8 тис.  грн., за спеціальним фондом – 6826,4 тис. гривень.

Касові видатки (використано)  – 8006,6 тис. грн. (64,2%): за загальним фондом – 5617,0 тис. грн. (99,5%), за спеціальним фондом – 2389,6 тис. грн. (35,0%).

Основною метою бюджетної програми є залучення широких верств населення до надбань національної культурної спадщини: популяризація наукових геологічних знань в галузі видобування та переробки коштовного і декоративного каміння; організація відпочинку співробітників Мінфіну України та фінансової системи, членів їх сімей.

У 2014 році проведено 393 екскурсії, кількість відвідувачів Музею коштовного і декоративного каміння становила 4,8 тис. осіб, кількість предметів музейного фонду становила 1812 одиниці. Кількість відпочиваючих на 6 базах відпочинку становила 2634 особи, з них за рахунок коштів загального  фонду – 1888 осіб, за рахунок коштів спеціального фонду – 746 осіб.

 

Відповідальним виконавцем програм загальнодержавного значення є апарат Мінфіну України

За КПКВК 3501140 Внески до міжнародних організацій”.

Затверджено кошторисом – 7767,1 тис. грн.: за загальним фондом – 7767,1 тис. грн., за спеціальним фондом – 0,0  гривень.

Касові видатки (використано)  – 7608,7 тис. грн. (98,0%): за загальним фондом – 7608,7 тис. грн. (98,0%), за спеціальним фондом – 0,0 гривень.

           Відповідно до Закону України Про вступ України до Міжнародного валютного фонду, Міжнародного банку реконструкції і розвитку, Міжнародної фінансової корпорації, Міжнародної асоціації розвитку та Багатостороннього агентства по гарантіях інвестицій, Указу Президента України від 14 липня 1992 року № 379/92 Про членство України в Європейському банку реконструкції і розвитку, Закону України Про ратифікацію Угоди про заснування Чорноморського банку торгівлі та розвитку, Указу Президента України від  26 лютого 2002 року №181 Про забезпечення членства України у Чорноморському банку торгівлі та розвитку Україна є членом таких міжнародних фінансових організацій, як Міжнародний валютний фонд (МВФ), Міжнародний банк реконструкції та розвитку (МБРР), Міжнародна фінансова корпорація   (МФК),   Міжнародна   асоціація   розвитку   (МАР), Багатостороннє агентство по гарантіях інвестицій (БАГІ), Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР), Чорноморський банк торгівлі та розвитку (ЧБТР). Членство в зазначених організаціях передбачає виконання Україною фінансових зобов'язань перед цими організаціями, а саме сплату членських внесків до статутних капіталів, які здійснюються за рахунок коштів Державного бюджету України.

Протягом року було здійснено касові видатки для сплати членських внесків на суму 7667,1 тис. грн.: на користь МБРР  245,6 тис. грн.  та на користь  ЧБТР – 7421,5 тис. гривень. Проведено платіж на купівлю і переказ іноземної валюти через Укрексімбанк на користь ЧБТР у сумі 450,0 тис. євро, при цьому  курсова різниця становить  -58,4 тис. гривень. 

Підставою здійснення видатків є: Закон України від 18 лютого 2012 року № 995 Про ратифікацію Листа-зобов’язання для підписки на акції зі збільшення капіталу Чорноморського банку торгівлі та розвитку”; Закон України Про вступ України до Міжнародного валютного фонду, Міжнародного банку реконструкції і розвитку, Міжнародної фінансової корпорації, Міжнародної асоціації розвитку та Багатостороннього агентства по гарантіях інвестицій”.

За КПКВК 3501410 „Підтримка реалізації Ініціативи з енергетичної ефективності і навколишнього середовища у Східній Європі”.

Затверджено кошторисом – 35100,0 тис. грн.: за загальним фондом – 35100,0 тис. грн., за спеціальним фондом – 0,0  гривень.

Касові видатки (використано)  – 33180,2 тис. грн. (94,5%): за загальним фондом – 33180,2 тис. грн. (94,5%), за спеціальним фондом – 0,0 гривень.

            Основною метою виконання бюджетної програми є забезпечення сплати членського внеску до Фонду Східноєвропейського партнерства з енергоефективності та довкілля (далі – Фонд), що дає можливість Україні брати участь у зазначеному Фонді після підписання відповідної Угоди з його розпорядником (Європейським банком реконструкції та розвитку).

  Законодавчою підставою для участі України у Фонді були Угода про внесок між Україною та Європейським банком реконструкції та розвитку стосовно участі України у Фонді Східноєвропейського партнерства з енергоефективності та довкілля, укладена 24.02.2011,  та Закон України Про  ратифікацію Угоди про внесок між Україною та Європейським банком реконструкції та розвитку стосовно участі України у Фонді Східноєвропейського партнерства з енергоефективності та довкілля” (набув чинності 22.08.2011).

Участь України у вказаній організації спрямована на збільшення кількості проектів, що впроваджуються в Україні з метою підвищення рівня енергоефективності у сфері комунального опалення, а також проектів, пов’язаних з охороною навколишнього середовища, зокрема управлінням відходами та використанням поновлювальних й альтернативних джерел енергії, великою мірою за рахунок кредитних та грантових коштів згаданого Фонду.

У 2014 році було здійснено касові видатки для сплати членського внеску на суму 33404,0 тис. грн. для проведення платежів на купівлю і переказ іноземної валюти у сумі 2000,0 тис. євро через Укрексімбанк на користь ЄБРР, при цьому курсова різниця становить  -223,8 тис. гривень. 

Забезпечення сплати членського внеску України до Фонду підтвердило її власну участь у цій організації, що у короткостроковій та середньостроковій перспективі дасть змогу Україні залучити значні фінансові ресурси міжнародних донорських організацій, іноземних урядів та кредиторів для фінансування на грантовій та кредитній основі проектів у сфері енергоефективності, енергозбереження та проектів, пов’язаних із охороною довкілля.

  За КПКВК 3501460 „Фінансування послуг з технічного обслуговування кредитної лінії”.

Затверджено кошторисом – 180,0 тис. грн.: за загальним фондом – 180,0 тис.  грн., за спеціальним фондом – 0,0  гривень.

Касові видатки (використано)  – 178,8 тис. грн. (99,3%): за загальним фондом  178,8 тис.  грн. (99,3%), за спеціальним фондом – 0,0  гривень.

Основною метою виконання бюджетної програми є погашення заборгованості перед Національним банком України за надані послуги з технічного обслуговування кредитної лінії в рамках супроводження спільного зі Світовим банком проекту „Розширення доступу до ринків фінансових послуг”.

Протягом року було забезпечено виконання рішення Київського апеляційного господарського суду від 18.05.2011 у справі № 3/376 щодо сплати Мінфіном України заборгованості перед Національним банком України за надані у 2009 році послуги з технічного обслуговування кредитної лінії. Обсяг оспорюваних боргових зобов’язань становив 178,8 тис. грн., у тому числі: основна сума – 146,2 тис. грн., пеня – 15,0 тис. грн., відсотки – 4,6 тис. грн., інфляційні витрати – 13,0 тис. гривень.

 

За КПКВК 3501660 Модернізація державних фінансів”.

Затверджено кошторисом – 55986,4 тис. грн.: за загальним фондом – 55,7 тис.  грн., за спеціальним фондом – 55930,7 тис. гривень.

Касові видатки (використано)  – 1533,3 тис. грн. (2,7%): за загальним фондом  0,0 грн.,  за спеціальним фондом –  1533,3 тис. грн. (2,7%).

У рамках бюджетної програми реалізується Проект модернізації державних фінансів. Відповідальним виконавцем є Мінфін України, бенефіціари: Мінфін України, Державна казначейська служба України, Державна фінансова інспекція України.

Метою цієї бюджетної програми є підвищення ефективності управління державними фінансами. 

             Кошти спеціального фонду (позика) в сумі 1533,3  тис. грн. у 2014 році спрямовано на підтримку програмного модуля для системи фінансового менеджменту Проекту модернізації державних фінансів, оплату консультаційних послуг, які надавались компанією „Ернст енд Янг” щодо здійснення оцінки тендерних пропозицій І-го етапу закупівлі МКТ-4  „Розробка прикладного ПЗ для СУДФ та інсталяція центральних серверів, апаратного забезпечення та мережевого обладнання”, послуги індивідуальних консультантів Групи підтримки адміністративного управління та закупівель (здійснення організаційних заходів щодо проведення аудиту фінансової звітності Проекту; участь у підготовці проекту Остаточного звіту про результати реалізації спільного з Міжнародним банком реконструкції та розвитку проекту «Модернізація державних фінансів»).

Низький рівень ефективності виконання бюджетної програми обумовлений економічною ситуацією, що склалася в Україні, та прийняттям Міжнародним банком реконструкції та розвитку спільно з Мінфіном України рішення щодо дострокового закриття Проекту.  

 

Відповідальний виконавець –  Державна казначейська служба України

За КПКВК 3504030 Відшкодування шкоди, завданої громадянинові незаконними діями органів дізнання, досудового слідства, прокуратури і суду, відшкодування громадянинові вартості конфіскованого та безхазяйного майна, стягнутого в дохід держави”.

Затверджено кошторисом – 18750,0 тис. грн.: за загальним фондом – 18750,0 тис. грн., за спеціальним фондом – 0,0 гривень.

Касові видатки (використано)  – 17785,6 тис.  грн. ( 94,9%): за загальним фондом – 17785,6 тис. грн. (94,9%), за спеціальним фондом – 0,0 гривень.

Протягом звітного року  відшкодовано шкоди, завданої громадянам незаконними діями органів дізнання, досудового слідства, прокуратури і суду, незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів державної влади, їх посадових і службових осіб по 179 судових рішеннях  на загальну суму 17785,6 тис. гривень. Порядок виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевого бюджетів або бюджетних установ затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 03 серпня 2011року № 845.

За КПКВК 3504040 „Забезпечення виконання рішень суду, що гарантовані державою”.

Затверджено кошторисом – 76961,8 тис. грн.: за загальним фондом – 76961,8 тис. грн., за спеціальним фондом – 0,0  гривень.

Касові видатки (використано)  – 76613,1 тис.  грн. (99,5%): за загальним фондом – 76613,1 тис. грн. (99,5%), за спеціальним фондом – 0,0  гривень.

Протягом звітного року здійснено виплати по 4005 судових рішеннях. Порядок погашення заборгованості за рішенням суду, виконання яких гарантується державою, затверджено постановою Кабінету Міністрів  від 03 вересня 2014 року № 440.

 

Відповідальний виконавець – Державна служба фінансового моніторингу України

За КПКВК 3509020 „Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму” – Державний навчальний заклад післядипломної освіти „Навчально-методичний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань фінансового моніторингу в сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму”.

Затверджено кошторисом – 3049,0 тис. грн.: за загальним фондом – 1355,8 тис.  грн., за спеціальним фондом – 1693,2 тис. гривень.

Касові видатки (використано)  – 2787,5 тис.  грн. (91,4%): за загальним фондом – 1352,6 тис. грн. (99,8%), за спеціальним фондом – 1434,9 тис. грн. (84,7%).

Протягом 2014 року 194 фахівці взяли участь в одноденному семінарі, підвищили кваліфікацію: 474 особи за рахунок загального фонду бюджету та 561 особа за рахунок спеціального фонду.

 

Видатки, затверджені в Державному бюджеті України на 2014 рік, спрямовано на забезпечення найнагальніших потреб установ і організацій, що належать до сфери управління Мінфіну України.

За рахунок коштів загального та спеціального фондів державного бюджету забезпечено виконання основних напрямів діяльності за кожною бюджетною програмою.

 

 

 

Директор  Департаменту з фінансово-

економічних питань, бухгалтерського

обліку та фінансової звітності –

головний бухгалтер                                                                              Р. П. Циба

 

 

Додатки прикріплені нижче:

додатки.zip
Розробник: Корпорація "Cофтлайн" (Україна) © Міністерство фінансів України
Rambler's Top100