Оновлення щодо роботи реєстру автоматичного відшкодування ПДВ

8/4/17

З 1 квітня 2017 року успішно працює система автоматичного відшкодування ПДВ. Бізнес має можливість планувати свої витрати і процеси та розраховувати на регулярне відшкодування сплаченого ПДВ.

Починаючи з 01 квітня 2017 року, до Реєстру надійшла 13 861 Заява на загальну суму 50,2 млрд. грн. (50 181 030 081 грн.), суми по яких відмовлено в бюджетному відшкодуванні (ППР) та / або знаходяться в оскаржені – 169,2 млн. грн., надіслано повідомлення про відмову у прийнятті податкової декларації або уточнюючого розрахунку (стаття 49 ПКУ) на суму 10,5 млрд. грн. та вже відшкодовано 28,4 млрд. грн. (28 415 789 358 грн.), а залишок становить 9,6 млрд. грн. (з них залишок за заявами, які надійшли у квітні, – 45,0 млн. грн., травні – 84,2 млн. грн., червні – 873,7 млн. грн.).


Зокрема, у серпні до Реєстру вже надійшло 11 Заяв на загальну суму понад 15,3 млн. грн. (15 304 373 грн.), надіслано повідомлення про відмову у прийнятті податкової декларації або уточнюючого розрахунку (стаття 49 ПКУ) на суму 174,2 тис. грн., відшкодуваня ще не здійснювалися.


За час функціонування нового порядку відшкодування ПДВ органами казначейства відшкодовано майже 41,3 млрд. грн.

Інфографіки


Ви можете виділити цікаві вам фрагменти тексту, які будуть доступні по унікальному посиланню в адресній стрічці браузера.

Виділити